FAQ > Waarom is een bijstandsovereenkomst voor mijn telefooncentrale nuttig?

Waarom is een bijstandsovereenkomst voor mijn telefooncentrale nuttig?  download

Tegenwoordig zijn telefooncentrales volledig parametreerbaar en kunnen ze perfect aan de werkwijze van elk bedrijf worden aangepast.
 
Om een duurzame en continue service te vrijwaren, is het belangrijk dat uw provider u een serviceovereenkomst kan garanderen met:
 
  • echte telefonische ondersteuning
  • op afstand bediende onderhoudswerkzaamheden (om de programmering te wijzigen)
  • updates
  • een back-upservice voor de data van de centrale
  • herstelling van het materieel in situ
  • vervanging van materieel dat het laat afweten door veroudering
  • het uitlenen van materieel tijdens de herstellingsperiode
  • diagnostelling van op afstand
  • gebruiksadvies voor de toestellen en de software


Voor dit alles kunt u terecht bij BELGIUM TELECOM !
 
Lees ook:
 
 

bijstandsovereenkomst voor mijn telefooncentrale

Neem contact op met ons

More Hoe moet men zijn telefooncentrale verhuizen?

BELGIUM TELECOM stelt u enkele professionele adviezen voor, zodat alles voor het best gebeurt.