FAQ > Waarom mijn gsm’s in de telefooncentrale integreren?

Waarom mijn gsm’s in de telefooncentrale integreren?  download

Al uw nummers met inbegrip van uw gsm-nummers in de telefooncentrale groeperen biedt verschillende voordelen:
 
  • U hoeft uw gsm-nummer niet aan iedereen door te geven.
     
  • U wordt niet te pas en te onpas door ongewenste personen opgebeld. (Bijvoorbeeld nuttig tijdens de vakantieperiode...)
     
  • De gebruiker van een gsm geeft niet langer zijn gsm-nummer door, maar wel zijn rechtstreekse nummer in het bedrijf. U hebt immers nog maar één nummer dat identiek is voor uw rechtstreekse lijn en uw gsm. Dit wordt het "one number"-principe genoemd.
     
  • U heeft controle over de routing vanaf uw telefoontoestel en/of gsm. Zo kiest u of de oproepen op uw toestel op kantoor, thuis, op uw gsm, uw voicemail, bij uw secretaresse enz. binnenkomen. U stelt eveneens uw beschikbaarheid in: aanwezig, bezet, in vergadering, met vakantie enz. Zodoende bepaalt u waar en hoe uw oproepen moeten binnenkomen.
     
  • Met een 3G- of wifi-aansluiting op uw smartphone kunt u met uw gsm gratis naar het bedrijf bellen en omgekeerd. Uw gsm wordt een echt binnentoestel van het bedrijf. Iedereen in het bedrijf weet of u beschikbaar bent of niet.
     
  • De MMC (Mitel Mobile Client)-software kan op alle recente smartphones worden geïnstalleerd en biedt alle nodige shortcuts voor het gebruik van de functies in de telefooncentrale.

     
 
 
 

De gsm's in de telefooncentrale integreren

 

 

Onze communicatie optimaliseren?

More Hoe moet men zijn telefooncentrale verhuizen?

BELGIUM TELECOM stelt u enkele professionele adviezen voor, zodat alles voor het best gebeurt.