Uw behoeften > Dienstenbedrijven

Dienstenbedrijven

Dienstenbedrijven: klanttevredenheid en efficiency aan de lijn

In uw vak is een duurzame relatie opbouwen met de cliënt in elke etappe van het parcours dé voornaamste zorg.

Dit geldt voor de klantendienst van een bank, een verzekeringsmaatschappij of een uitzendkantoor, maar ook voor een winkel of een juridische dienst.

Tijdens uw telefoongesprekken verwacht men van u een snelle reactie en efficiëntie. De tevredenheid van de cliënt mag dus niet in het gedrang komen doordat uw communicatiesysteem het laat afweten. Met andere woorden, met u communiceren moet makkelijk en aangenaam zijn…

Met onze oplossingen willen wij de prestaties van uw medewerkers maximaliseren via het gebruik van vernieuwende technologieën die tot het beste behoren wat de markt te bieden heeft.

 

Vraag naar een gratis analyse van uw behoeften

 

telecom oplossingen voor dienstenbedrijven

Uw vakapplicaties op de MiVoice Office 400-centrale voor efficiëntie op maat

De MiVoice Office 400-centrale is uitgerust met een open standaard, wat betekent dat ze compatibel is met alle technologieën. We kunnen ze dus specifiek aan uw bedrijvigheid aanpassen en er de applicaties in integreren die u gebruikt.
 

Gegarandeerd bereikbaar voor uw klanten

Laat geen enkel gesprek verloren gaan: met een gepersonaliseerde programmering zorgt het MiVoice Office 400-platform ervoor dat gesprekken automatisch worden doorverbonden, mocht de receptie onbemand zijn.

Deze automatisering richt zich naar de drukte, de agenda's (Outlook enz.) en de aanwezige en beschikbare medewerkers.
 

Luisteren naar de klant in optimale omstandigheden

In callcenters, op helpdesks en ondersteuningsdiensten moeten de medewerkers uren aan een stuk presteren. Goede werk- en luisteromstandigheden zijn voor hen dan ook van het allergrootste belang, als ze productief willen zijn.

Onze headsets zijn:

  • comfortabel: zo ontworpen dat je ze heel de dag lang kunt dragen
  • performant: geschikt voor rumoerige omgevingen
  • compatibel met alle platforms, technologieën (draaggebonden, draadloos DECT, Bluetooth) en telefoniesystemen

Lees meer over onze headsets
 

Het oproepbeheer optimaliseren

Computer Telephony Integration (CTI)

Met CTI-oplossingen kunnen fouten worden vermeden door uw data met uw computerdatabeheersystemen - CRM, ERP, MS Outlook, MS Exchange, enz. – te centraliseren.
 

De Call Center Supervision (CCS)-software

De CCS (Call Center Supervision) is aanvullende software die in de MiVoice Office 400-centrale is geïntegreerd.
Met deze software:

  • is een gepersonaliseerd onthaal van elke klant mogelijk door de differentiatie van de routing:
    • volgens het kengetal en de taal van de beller
    • volgens de laatste medewerker waarmee de beller is doorverbonden
    • volgens de competentiegebieden van de medewerkers: producten, talen enz.
  • kunnen de medewerkers op het computerschem een band met de wachtrijen en de veel voorkomende bestellingen weergeven.
  • hebben de supervisors toegang tot een online- en offlinereporting van de outbound- en inboundgesprekken.
  • kan het aanwezigheids- en pauzebeheer van de medewerkers gemakkelijk worden, beheerd.
 

Afhankelijk van uw specifieke behoeften kunnen wij als de bestaande oplossingen daar niet op inspelen, voor u software op maat ontwikkelen.

Laat ons weten wat uw behoeften zijn
 

Terugkerende kosten drukken en investeringen rendabel maken

Vandaag zijn de voordelen van VoIP-telefonie een feit. Wij gebruiken onze expertise om voor u te berekenen welke investeringen op uw schaal en in het licht van uw project rendabel zijn.

Lees ook:
> 10 vragen om u te helpen de juiste VoIP oplossing te kiezen
>
Wat heeft men nodig om een IIP/VoIP-telefooncentrale te installeren?
 

Dataveiligheid garanderen

Veilige en vertrouwelijke VoIP-gesprekken worden gegarandeerd door middel van een versleutelingslicentie.

Telefoongesprekken opnemen kan in heel wat situaties en om verschillende redenen nuttig zijn. Onze oplossingen spelen daar op in.

Zie onze gesprekopname oplossingen

 
More Hoe moet men zijn telefooncentrale verhuizen?

BELGIUM TELECOM stelt u enkele professionele adviezen voor, zodat alles voor het best gebeurt.