Uw behoeften > Vastgoedsector

Vastgoedsector

Vastgoedsector : wees de concurrentie een stapje voor

 

Of u nu in een kantoor werkt of veel op de baan bent, werk verricht waarbij alles draait om de relatie met de klant of waarbij een intensieve interne samenwerking centraal staat, de kwaliteit van uw communicatie is doorslaggevend voor uw productiviteit.
 

Wij bieden vernieuwende oplossingen die inspelen op de verschillende behoeften van de vastgoedsector en die in de bestaande infrastructuur kunnen worden geïntegreerd.
 

Wij helpen u mee bepalen welke uitrustingen perfect passen in uw infrastructuur en bij uw project.

 

 

Vraag naar een gratis analyse van uw behoeften

 

telecom oplossingen voor vastgoedsector in België

Goed communiceren om uw image te onderhouden

Omdat uw image uitermate belangrijk is en het eerste contact bepalend is voor het beeld dat de klant zich over u vormt, is het onthaal van uw klanten met professionele tools een absolute must.

Bijvoorbeeld:

  • Geïntegreerde voice messaging
  • Geïntegreerd telefoonboek
  • Interactive lokale server
  • Realtime communicatieoplossingen
  • Supervising- en reportingoplossingen

Wij hebben voor onze klanten tools op maat ontwikkeld die compatibel zijn met de MiVoice Office 400-centrale. Deze software is bedoeld om uw telefonische onthaalservice te verbeteren.

 

Vlottere samenwerking binnen uw teams

  • Delen van dossiers, agenda’s en de planning
  • Integratie van uw vakapplicaties
  • Oplossingen voor vergaderen op afstand

 

Mobiel zijn met alle informatie bij de hand

U kunt niet overal tegelijk zijn… maar u kunt wel uw beschikbaarheid maximaliseren door  bereikbaar te zijn door

  • uw gsm of smartphone in de telefoniecentrale te integreren
  • Het gebruik van de one-number functie : u neemt een gesprek dat op uw vast toestel binnenkomt, aan met uw gsm.
  • Het aanwezigheidsbeheer (TWP) : uw collega’s weten waar u bent en kunnen uw hulp inroepen of u een taak toevertrouwen in de buurt van de plek waar u aan het werk bent.
  • Met de installatie van de Mitel Mobile Client-software op uw gsm krijgt deze alle functies van de telefooncentrale waarmee hij verbonden is, ook de LCR-functie die de routing van de oproepen via de meest gunstige operator organiseert.

De reizende werknemer is veel op de baan. Bellen achter het stuur is één niet makkelijk en bovendien niet toegelaten, vanwege de risico’s die eraan verbonden zijn.
Voorzie u van al het nodige om tijdens uw verplaatsingen wettelijk en veilig van optimale professionele mobiliteit te genieten:

  • De bluetooth-headsets van Jabra en Plantronics zijn speciaal ontworpen om uw productiviteit en luistercomfort in alle omstandigheden te maximaliseren.

 

Informatie centraliseren en gebouwen beveiligen

Met een telefooncentrale kunt u het beheer van uw informatie op verschillende manieren centraliseren :

  • Multisitebeheer van uw telefonie : virtueel kantoor, delen van voicemail, telefoonboeken…
  • TWP (Telephony Web Portal), een unified communications-oplossing, waarmee u makkelijk informatie kunt uitwisselen met uw gesprekspartners door al uw communicatiemiddelen (spraak, video, IM, SMS, e-mail en delen van documenten) te centraliseren. U kunt er dus ook virtuele vergaderingen mee organiseren.
  • CTI (Computer Telephony Integration): integratie van uw telefonie in de applicaties die u gebruikt.
  • Beheer van uw parlofoons, alarmsystemen en van de beveiligde toegangen tot uw gebouwen.


 

 
More Hoe moet men zijn telefooncentrale verhuizen?

BELGIUM TELECOM stelt u enkele professionele adviezen voor, zodat alles voor het best gebeurt.