Uw behoeften > Vereniginswereld

Verenigingswereld

Telecomoplossingen op maat van de verenigingswereld

BELGIUM TELECOM staat dicht bij de organisaties en verenigingen in België en biedt vóór alles een service op mensenmaat en met een menselijk gelaat.
 

Met onze ervaring kunnen wij aangepaste oplossingen aanreiken op maat van de verenigingswereld: medische, sociale, culturele en educatieve spelers.
 

Luisteren naar de behoeften van onze klanten en de flexibiliteit van onze oplossingen staan bij ons hoog in het vaandel en dat maakt het verschil.

 

 

Vraag naar een gratis analyse van uw behoeften

 

verenigingswereld

Een kwaliteitsvol telefonisch onthaal

Iedere persoonsgerichte service moet toegankelijk zijn voor zijn publiek en gepaard gaan met een professioneel onthaal.

Telefonisch onthaal is een vak op zich. Bij BELGIUM TELECOM kunt u terecht voor oplossingen die afgestemd zijn op de context van uw organisatie:

  • gebruiksvriendelijke oplossingen voor personeel dat niet vertrouwd is met de nieuwe technologieën
  • performante en betrouwbare oplossingen voor werking de klok rond en alle dagen van de week
  • oplossingen die in uw bestaande installatie worden geïntegreerd

 

Bij de installatie van een nieuwe telefooncentrale geven wij u een opleiding om ze te leren gebruiken en zorgen wij voor eenvoudige en duidelijke gebruiksaanwijzigingen.

 

De veiligheid en de mobiliteit van de eerstelijnsteams waarborgen

Medewerkers op het terrein staan dicht bij het publiek en werken deels buiten het bedrijf. Hierdoor hebben ze meer behoefte aan veiligheid en toegang tot informatie.

Bij ons kunt u terecht voor verschillende mobiliteitsoplossingen:

  • combinatie vast-mobiel (MMC), DECT IP, Wi-Fi…
  • unified messaging (e-mails, fax en spraak): vraag al uw berichten op via een pda, een gsm of een webinterface
  • virtueel kantoor: raadpleeg uw werkdocumenten van op afstand

De veiligheid van afgezonderde werknemers kan met verschillende systemen worden gewaarborgd:

 

  • het gebruik van de functie “alarmsysteem voor afgezonderde werknemer”
  • het gebruik van een parlofoon (met name een vandalismebestendige)

 

De communicatie binnen multidisciplinaire teams en het multisitebeheer verbeteren

Het beheer van de uurroosters en de plannings is vaak geen sinecure, vooral als het om veel werknemers gaat en zeker als ze werken in afgelegen vestigingen.

TWP (Telephony Web Portal) is een unified communications-tool die al uw informatie vanaf één softwareprogramma centraliseert en waarmee de automatische routing van de oproepen mogelijk is.

 

Besparen door te investeren in telecom

Door te opteren voor een VoIP-telefoniesysteem kunt u niet alleen besparen op de gesprekskosten maar ook op de vaste kosten (abonnementen bij de operatoren).
 

 
More Hoe moet men zijn telefooncentrale verhuizen?

BELGIUM TELECOM stelt u enkele professionele adviezen voor, zodat alles voor het best gebeurt.