Wie zijn wij > Waarom kiezen voor BELGIUM TELECOM ?

Waarom kiezen voor BELGIUM TELECOM?

BELGIUM TELECOM, een echte meerwaarde voor uw bedrijf

Communicatie is in de moderne maatschappij ontzettend belangrijk geworden.

Of het nu gaat om communicatie met uw klanten of tussen medewerkers, vandaag de dag moet een bedrijf voldoen aan nieuwe eisen, die vaak worden beïnvloed door nieuwe werkwijzen of nieuwe businessmodellen.

Wij helpen u het hoofd te bieden aan de bliksemsnelle evolutie van de technologieën door samen met u te bekijken welke telecominvesteringen voor uw bedrijvigheid rendabel zijn en door de door u gekozen oplossingen te implementeren.
 

Onze doelstellingen:

Uw productiviteit verhogen

  • U haalt maximaal voordeel uit uw telecominstallatie op al uw sites.
  • U optimaliseert of implementeert samenwerkings- of mobiele oplossingen.

Uw prestaties maximaliseren

U geniet van vernieuwende oplossingen in de absolute voorhoede van de recentste technologieën.

U doen besparen

  • U kiest met kennis van zaken.
  • U investeert op een slimme manier in evolutieve oplossingen.
productiviteit prestatie besparingen

BELGIUM TELECOM, uitmuntende waarden voor begeleiding dicht bij de klant

Onze waarden:

Een uitmuntendheidscultuur als fundament voor de relatie met onze klanten en leveranciers

Wij installeren en onderhouden nu al meer dan 30 jaar telefooncentrales in België.

Onze jarenlange ervaring diende als inspiratie voor onze huidige keuzes:

Ons professionalisme wordt op prijs gesteld door de grootste namen in tal van bedrijfssectoren.


Wij zijn gecertificeerd MITEL Silver-agent.
 

Service dicht bij de klant, zodat we kort op de bal kunnen spelen

Als Belgische kmo bouwen wij graag mee aan het succes van kmo’s en zeer kleine ondernemingen die werkzaam zijn in België. Wij kennen hun cultuur en eisen.

Onze nabijheid is dus geografisch én cultureel. Zo weten we precies welke problemen er bij de klant spelen, kunnen we snel reageren en hem op een efficiënte manier begeleiden, op korte en op lange termijn.
 

Een gepersonaliseerde service in elke etappe van uw project

  • Actief luisteren om zo goed mogelijk op uw behoeften in te spelen

De kwaliteit van onze serviceverlening stoelt op het aandachtig luisteren naar onze klanten.

  • Om te beginnen luisteren wij aandachtig naar u.
  • Daarna bepalen we samen met u wat uw organisatie precies nodig heeft,
  • … om u vervolgens de verschillende technische mogelijkheden voor te leggen die passen binnen uw budget en aansluiten op uw korte-, middellange- en langetermijnvooruitzichten.
  • Wij nemen de tijd om u uit te leggen hoe elke oplossing werkt
  • U krijgt van ons functieschema’s die eenvoudig zijn te begrijpen.

Uw aanvragen spoedig beantwoorden is voor ons een erezaak.
 

  • Een goede georganiseerde installatie

- Op uw verzoek kan een projectmanager een implementatieplan voor de passende oplossing uitwerken, om de implementatie in uw bedrijf sneller en vlotter te laten verlopen. Zo kunnen wij de installatie probleemloos uitvoeren, zonder dat u er al te veel hinder van ondervindt.

- Vervolgens komen onze erkende technici onder leiding van de projectmanager de nieuwe centrale installeren.
U krijgt dan niet alleen een initiatie maar ook door ons opgestelde vereenvoudigde gebruiksaanwijzingen.

- Wij organiseren ook een opleiding speciaal voor de personen in uw bedrijf die de installatie moeten gebruiken, op een tijdstip dat u het best uitkomt.
 

  • Betrouwbaar onderhoud

Op onze hotline kunt u terecht met al uw technische en commerciële vragen.

Dankzij de onderhoudsovereenkomst heeft onze dienst voor afstandsprogrammatie- en afstandsdiagnose rechtstreeks toegang tot uw installaties en kan hij ingrijpen, mocht er zich een probleem voordoen.
 

  • Efficiënte hulp in situ

We helpen u niet alleen onmiddellijk verder vanaf ons afstandsonderhoudscentrum, maar komen dankzij de onderhoudsovereenkomst bij noodgevallen ook binnen 4 uur ter plaatse.

BELGIUM TELECOM accredited under the Mitel Partner Program

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BELGIUM TELECOM actief luistert naar de klanten

 

 

 

 

Servicekwaliteit : een goede georganiseerde installatie

 

More Hoe moet men zijn telefooncentrale verhuizen?

BELGIUM TELECOM stelt u enkele professionele adviezen voor, zodat alles voor het best gebeurt.